Dag 18

3 augustus 2017 - Enschede, Nederland

mburVanmorgen om 10.00 uur uit de Dordogne vertrokken. Een relatief korte etappe dit keer van 190 km via binnendoor routes. Om 12.15 uur kwam we op Moulin de Piot aan. Op het eerste gezicht was er nauwelijks wat verandert. We kregen een grote plaats toegewezen op het bovenste kampeerveld. Waar we in. 2003 met Hans en Andrea ook gestaan hebben. Wat ons opviel was dat de camping lang niet vol was. Wel veel Nederlanders. Toen we een rondje liepen kwamen we de nieuwe Nederlandse outdoor activiteiten organisator tegen. Hij vertelde ons dat de vorige eigenaar Arie, met veel bombarie was vertrokken, na onenigheid met de gemeente. Nu zit er een Franse eigenaresse die de camping lang niet vol krijgt. De sfeer is dus wel erg veranderd en daarmee ook de bezetting. Er is hier en daar wel enig onderhoud gepleegd, maar hooguit het brood nodige. Verdriet zijn er een paar sta-caravan achtingen huisjes bij gekomen.verder is alles nog net zo als het was. Wegblijven hier 2 nachtjes en gaan dan zaterdag richting Luxemburg. Zondag hopen we dan weer thuis aan te kommen.

1. Thorsten:
    3 augustus 2017
    Leuk om de foto's weer te zien!. Wel bijzonder om er weer even te zijn denk ik, hebben we toch altijd veel plezier gehad vroeger! Maar ja toen was Arie er ook nog. Ben benieuwd of hij nog steeds campinghouder is. Jammer dat de camping langzaam verloedert. Veel plezier op Moulin de Piot, nog maar een paar dagen!!