Dag 3.

19 juli 2017 - Blaye, Frankrijk

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit de camperplaats in Moulins. Kosten incl. elektra € 1,50. Met zo'n busje ben je in 5 minuten weg. In Moulins even bij de plaatselijke bakker een croissantje en een kop koffie genomen en daarna snel via de route nationale naar Bordeaux. Mooie route zonder noemenswaardig oponthoud. In eerste instantie wilden we naar een camping in Bordeaux zelf. Gaandeweg ontdekten we een camping in de Citadel van Blaye (16e eeuw). Er was nog plek, dus gauw de bus neer gezet. We blíjven hier 2 nachten. Leuk oud stadje! Morgen lekker uitslapen en kijken of we met een bus naar Bordeaux kunnen. Vrijdag gaan we richting Santander in Noord Spanje.

1. Piet:
    21 juli 2017
    Ik heb zo,n idee dat het jullie goed bevalt met een camper op stap !
  2. Huib en Marion:
    Jazeker! Het bevalt erg goed. Is toch een andere manier van reizen. Niet de bestemming , maar de reis zelf is waar het om gaat. Onderweg van alles zien en stoppen waar je het leuk vind. Op de camping zet je de bus neer. Stroom aansluiten, tafel en stoelen buiten zetten en klaar.