Dag 8

24 juli 2017 - Gestaçô, Portugal

Stonden vanmorgen fris gedoucht klaar om te vertrekken, toen bleek dat mijn band plat was. Het wisselen van zo'n wiel van een bus is niet eenvoudig op de camping, maar toch gelukt. Kon daarna dus weer onder de douche. Vervolgens naar de Renault garage in Santiago. Na een half uur wachten ging men mijn band controleren. Bleek dat niet de band, maar de velg kapot is. Rij dus nu op mijn reservewiel in de hoop dat ik niet weer een lekke band krijg. Inmiddels asngekomem op de camping, 8o km ten oosten van Porto, aan de rivier de Douro. Het is hier prachtig!!!! Nederlands mensen die hier een hele kleine camping hebben. 1 Camperplaats, 4 Yurts, 1 grote tent en plaats voor 4 kleine tentjes. Wij hebben een mega plek tussen de druivenstokken en een prachtig uitzicht over het dal. Verder zijn er olijfbomen, citroenen, vijgen etc. Elke plaats heeft een eigen hangmat. Morgen alles maar eens verder ontdekken
O ja, het is hie een uur vroeger. We blijven hier tot zaterdag.